Hűségpontrendszer
Hűségpontrendszer
A Smart-Account egy felhőalapú hűségpontrendszer, amely online tárolja a vásárló személyes adatait, a vásárlások részleteit és a gyűjtött pontokat. Az internetalapú működésnek köszönhetően ugyanaz a felhasználói fiók egy időben több helyszínről is elérhető, amelyben minden kezelői tevékenység nyomon követhető. Legnagyobb előnye, hogy a szoftver nem az üzletben található eszközön, hanem egy online felhőben tárolja az információkat és a kártya is csak azonosításra szolgál, így annak elvesztése esetén az adatok nem tűnnek el.
Kapcsolt galéria jön ideMiért éri meg?
Manapság a legtöbb szolgáltató már rendelkezik valamilyen hűségrendszerrel, amely a vásárló részére a megbecsülés érzését nyújtja. Ezek esélyt adnak arra, hogy a szolgáltatók adatot gyűjtsenek a vásárlói szokásokról és igényekről. Ezáltal fejleszthetik szolgáltatásaikat és visszatérő ügyfélkört alakíthatnak ki.
Ezekhez a rendszerekhez a leggyakrabban használt azonosító eszközök a megrendelői igényeknek megfelelően különböző arculattal rendelkező plasztikkártyák. Az eltérő azonosítási lehetőségekkel (RFID chip vagy mágnescsík, vonal- vagy QR kód) felruházott kártyákkal a vásárló a Smart-Account rendszerben könnyen azonosítható. Emellett lehetőség van társkártyák igénylésére is, amelyek segítségével pl. egy család több tagja is gyűjthet pontokat ugyanazzal az azonosítóval.
Az egyszerű menürendszerrel rendelkező szoftverben a későbbiekben lehetséges a kártyákhoz vagy a tárolt adatokhoz kapcsolódó módosítás. A pontok gyűjtése és beváltása mellett a szolgáltató ajándékpontokat is adhat a fogyasztónak.
Mire van szükség a SMART-ACCOUNT pontrendszer működéséhez?
- Stabil internetkapcsolatra
- Asztali számítógépre vagy laptopra
- Vonalkód-, mágnescsík-, vagy RFID olvasóra
Hogyan működik a SMART-ACCOUNT pontrendszer?
- A Smart-Account weboldalon belül minden cég különböző domian-en, akár több üzlethelyiségből vagy több pénztárból is működtetheti a saját rendszerét
- Az azonosításra szolgáló kártyák elkészülése és az Ön weboldalon való regisztrációja után a felhasználói beállítások következnek. Ezek után a szoftver azonnal használatra kész.
Egyedi fejlesztések:
- Optikák számára külön kérés alapján fejlesztettünk egy olyan lehetőséget, hogy a rendszer tárolja az Ügyfelek lencseadatait.
- Továbbá a jelenlegi funkciók mellé egyéni igények alapján saját fejlesztésekre is van lehetőség.
További információkért keresse fel a https://smart-account.hu/ weboldalt vagy töltse ki az alább látható űrlapunkat és Munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot.
Egyedi plasztikkártya rendeléséhez látogasson el plasztikkártya rendelő oldalunkra!