Keresés

Ajánlatkéréseim

Áttekintő 0 termék

Térkép

Map

Header info

Email  info##kukac##printbrokers.hu

Szempontok egyedi csomagolástervezéshez - a webshopos dobozok

Saját webshopot indítani, működtetni hatalmas lehetőség, de embert próbáló feladat is egyben. A tulajdonos nem érthet mindenhez, a csomagolástervezés és dobozgyártás is egy olyan terület, ahol elkél a segítség. Készen állunk, hogy ebben a szakértőid legyünk, keress minket bizalommal:
info@printbrokers.hu

webshopos-dobozok-print-brokers-team.jpg

Kapcsolt galéria jön ide

Az egyedi csomagolás tervezése és gyártatása fontos része lehet a webshop üzemeltetésének, és számos szempontot kell figyelembe venni. Íme néhány tipp és lépés, amit érdemes végiggondolni:

1. Termékek jellege:
 Gondolj a webshopban kínált termékek típusára és méretére. A csomagolásnak meg kell felelnie a termék formájának és méretének.

2. Márka és dizájn:
 A csomagolásnak tükröznie kell a vállalkozásod márkáját és stílusát. Egyedi dizájn és logó segíthet megkülönböztetni a termékeidet a versenytársaktól.

3. Anyagok és fenntarthatóság:
 Válaszd ki azokat az anyagokat, amelyek megfelelnek a termékek védelmének, ugyanakkor környezetbarátak is lehetnek. A fenntartható csomagolás egyre népszerűbbé válik a fogyasztók körében.

4. Funkcionalitás:
 Gondold át, hogy a csomagolásnak milyen funkciókat kell betöltenie. Védi-e a terméket a sérülésektől, könnyen nyitható-e, praktikus-e a tárolása?

5. Nyomtatás és címkézés:
 Ha tervezel nyomtatott információkat vagy címkéket a csomagolásra, gondolj azokra az elemekre, amelyeket fel kell tüntetni (pl. termék neve, leírása, összetevők, használati útmutató stb.).

6. Gyártási költségek:
 Fontos az anyagok és a tervezés mellett a gyártási költségeket is szem előtt tartani. Kérj árajánlatokat különböző gyártóktól, és hasonlítsd össze azokat.

7. Szabályozások és biztonság:
 Győződj meg róla, hogy a tervezett csomagolás megfelel minden helyi és nemzetközi szabályozásnak. Például, ha élelmiszert csomagolsz, akkor az élelmiszerbiztonsági előírásoknak is meg kell felelnie.

8. Tömegtermelés és kiszállítás:
 Gondolj a csomagolás mennyiségére, és hogy az könnyen és költséghatékonyan legyen gyártható és szállítható.

9. Vásárlói élmény:
 Fontos, hogy a csomagolás része legyen a vásárlói élménynek. Egy szép csomagolás emelheti a terméked értékét és pozitív benyomást kelt a vásárlókban.

10. Tesztelés:
 Miután elkészült a tervezet, érdemes készíteni néhány mintadarabot és tesztelni azokat. Győződj meg arról, hogy megfelelnek az elvárásoknak, és a valóságban is jól funkcionálnak.


Ezen lépések végiggondolásával elkerülheted a lehetséges problémákat, és egy olyan csomagolást készíthetsz, amely megfelel mind a termékeid, mind pedig a vállalkozásod egyedi igényeinek.

Ha nem találta meg a keresett nyomdai szolgáltatást nálunk, kérjük, írja le, miben segíthetünk!

Név * 
E-mail * 
Telefonszám  
Megrendelni kívánt termék leírása * 
Szélesség (mm)  
Hosszúság (mm)  
Magasság (mm)  
Tájolás  


Alapanyag  
Mennyiség * 

Adja meg a képen látható biztonsági kódot: 

Nyomdai kisokos

CMYK

A négyszínnyomás alap színeiből, a cián (Cyan), a bíbor/magenta (Magenta), a sárga (Yellow) és a fekete (Key) százalékos keveréséből jön létre a kinyomtatott szín. Előfordul, hogy a 100% fekete helyett négy színből keverik ki a fekete árnyalatot, mivel így telítettebb, mélyebb szín állítható elő.

Dombornyomás

Tapintásra is érzékelhető, a papír síkjából kiemelkedő vagy besüllyedő formák, amelyek különleges térbeli hatást keltenek. Attól függően, hogy a nyomat a papír melyik oldalán nyomódik ki, pozitív és negatív dombornyomási műveletekről beszélhetünk. A kevésbé részletgazdag formák (például nagyobb feliratok, címek) esetén látványos igazán.

Fóliázás

A termékek felületkezelése során matt vagy fényes fólia alkalmazható, attól függően, hogy alkalmazása során milyen hatást szeretnénk elérni. Elsősorban felületvédelmi funkciót lát el, mivel a koszolódástól és az idő előtti elhasználódástól véd. Emellett a bevont felület fényét emeli meg.

FSC tanúsítvánnyal rendelkező papírtermék

Az FSC szervezet tanúsítványával rendelkező papírtermék, amely tudatos erdőgazdaságból származik

FTP

File Transfer Protocol = Fájlátviteli protokoll

Különböző típusú operációs rendszerrel rendelkező számítógépek között is lehetővé teszi az állományátvitelt. Általában grafikai anyagok továbbítására alkalmazzuk.

Kifutó

A nettó vágott méreten kívül eső grafikai rész. A méretre vágást és a stancolást segíti a nyomtatás után, mivel a technológiából adódóan az ívek minimálisan mozoghatnak. Kifutó hiányában vékony fehér csík jelenhet meg a termék szélén.

Ofszet nyomtatás

Jellemzően a nagy mennyiségben előállítandó, színes vagy fekete-fehér, kiváló minőségű, papírra nyomtatott termékek nyomtatása esetén ideális választás.

Ofszet lakkozás

Az esztétikai hatás mellett fő feladata a nyomtatott termék külső behatások elleni védelme. Matt és fényes változatban érhető el.

Proof nyomtatás: A próbanyomat - másnéven proof - nyomtatott szimulációja a végső nyomdai kimenetnek. Megléte a tökéletes nyomdai példány elkészülését segíti, mivel lehetőséget biztosít a színhelyesség ellenőrzésére és alkalmat nyújt a végső nyomdai munka előtti esetleges korrekcióra is.

RGB

A vörös (red), zöld (green) és kék (blue) színek aránya határozza meg a látható színt. Általában digitális eszközökön való megjelenítésre a legalkalmasabb.

UV lakkozás

Felületi fényében és ellenállásában hasonló a fóliához, de az UV lakkozás nem csak a teljes felületen, hanem kisebb részleteken is alkalmazható. Alkalmazásával bizonyos grafikai elemeket kiemelhetünk és hangsúlyozhatunk.

Változó adatkezelés

Változó adatkezelésnek nevezzük, amikor egy grafikai anyagon belül egy adat (pl. kép, kód, sorszám stb.) kártyánkként változik (pl.: a sorszám 1-100-ig növekszik az egyes kártyákon, vagy kártyánkként változik a QR kód. Nem számít változó adatnak, ha pl. ugyan az a logó, fénykép, kód, sorszám szerepel az összes megrendelt terméken.